Egy pillanat ...

Ön kosárba tette a terméket

X termék van a kosárban.

Vásárlás folytatása
Kosár megtekintése
Kosár 0
Kosár 0 Kosaram
Nincs egy termék sem a kosárban

Gyakori kérdések

Saját fiókom

Hogyan regisztrálok?
Regisztráláshoz kérünk töltsd ki ezt a kérdőívet.

Hogyan lépek be a saját fiókomba?
Ha már regisztráltál, akkor itt bejelntkezhetsz, kitültve az email címedet és a jelszavadat.

Hogyan kaphatom vissza a felhasználói nevemet és a jelszavamat?
A felhasználói neved az az email cím amivel regisztráltál. Ha elfelejtetted a jelszavad, kérheted egy új jelszó generálását, ha rákattintasz az „Elfelejtett jelszó” gombra a belépő képernyőn.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavam?
Jelszómegváltoztatáshoz be kell lépni a „Saját fiók”-ba és rá kell kattintani a „Jelszóváltoztatás” gombra.

Hol találom a rendeléseim listáját?
A már leadott rendeléseidnek a listáját megtalálod, ha belépsz a „Saját fiók”-ba és kiválasztod a „Rendeléseim” opciót.

Regisztráltam de nem kaptam meg a konfirmáló emailt. Miért?
Amennyiben nem kaptad meg a konfirmáló mailt, kérünk ellnőrizd, hogy helyesen töltötted ki az email címedet és ellenőrizd a Spam/Junk könyvtárat is (megtörténhet, hogy oda érkezik). Amennyiben a probléma még mindig nem oldódott meg, kerlek írj nekünk a következő címre: info@recreationstore.hu.

Miért kell megadnom a személyes adataimat a rendelés során?
A személyes adatok a rendeleéshez tartozó számla kiállításához szükségesek. Garantáljuk személyes adataidnak a biztonságát.

Hol vátoztathatom meg a személyes adataimat miután regisztráltam?
A személyes adatok módosításához be kell jelentkezned a saját fiókodba és onnan a „Személyues adatok” menübe. Egy már működő email címre és telefonszámra van szükség, ahhoz, hogy a rendelésedet érévnyesítsük.

Hol módósíthatom a kiszállítási cimet?
A kiszállítási cím módosításához be kell jelentkezned a saját fiókodba és onnan a „Kiszállítási cím” menübe.

Hogyan módósíthatom a számlázási adatokat?
A számlázási adatok módosításához be kell jelentkezned a saját fiókodba és onnan a „Számlázási adatok” menübe.

Meg szeretném szüntetni a fiókomat a RecreationStore-on. Mit tegyek?
Amennyiben meg szeretnéd szüntetni a RecreationStore fiókodat, kérlek írj nekünk az info@recreationstore.hu címre.

Rendelés

Hogyan rendelek?
A rendeléshez szükséges lépések itt vannak leírva.

Kaphatok értesítést amikor egy termék újra rendelhető lesz? Hogyan aktiválhatom ezeket az értesítőket?
Amennyiben egy termék amit rendelni szeretnél nincs készleten, kattints a „Készlet értesítés” gombra, add meg az email címedet és értesítünk amikor a kívánt termék újból rendelhető.

Hogyan rendezhetem a termékeket ár szerint?
A www.RecreationStore.hu oladoln megtekintehted az összes terméket. Ezeket elrendezheted relevancia, ár, név és készletbe való regisztrálás dátuma szerint.

Hol találhatom a legőjabb termékeket minden kategóriában?
Ha a www.RecreatioStore.hu-ra regisztrált legújabb termékeket szeretnéd látni, be kell jelölnöd a „Rendezd a legőjabbak szerint” opciót vagy megtekintheted az „Újdonságok” oldalt.

Hogyan adhatok több terméket a beveásárlókosárba?
Az online rendelések esetében, másold ki a termék kódját a www.RecreatioSotre.hu-ról és add hozzá a Kosárhoz. Egysorba egy vagy több kódót adhatsz és ne felejts el rákattintani a „Hozzáad” gombra. A megrendelni való termékek megjelennek a Kosárban.

Hogy változtathatom meg a megrendelni való termékek darabszámát?
Amennyiben egy termékből több darabot szeretnél rendelni, a megfelelő mezőben módosíthatod a darabszámot. A darabszám alaphelyzetben 1-re van állítva. Amennyiben lemondasz a termék rendeléséről, akkor használd a „Törlés” gombot.

Mennyi ideig marad lefoglalava egy termék a Kosárban?
A Kosárban lévő termékek nincsenek foglalózva, tehát a megrendelés befejezéséig megtörténhet, hogy egy vagy több termék készlete kiürül.
A megrendelés pillanatától kezdve 48 órán belül kapsz egy emailt és egy SMS-t ami a rendelést megerősíti. Amennyiben egy vagy több termék nem szállítható telefonon értesítünk és eldöntheted, hogy a rendelés kiszállítható részlegesen vagy sem.

Miért tűnnek el termékek a kosárból?
Még dolgozunk az online rendelés működésén, ezért lehetséges, hogy egy műszaki hibáról van szó. Kérjük írj a info@recreationstore.hu címre és megpróbáljuk a legrövidebb időn belül megoldani.

Hol láthatom a rendelésem állapotát?
A rendlésed állapotának a megtekintéséhez be kell lépned a saját fiókodba és rá kell kattints a „Rendeléseim” gombra.

Mit tegyek ha nem kaptam meg a garanciapapírt?
Nem mindgyik különálló termékre állítunk ki garanciapapírt. Amennyiben bármelyik tőlünk vásárolt termékkel gondok merülnek fel a garanciát a nyugta vagy a számla alpján lehet érévényesíteni. A garanciaszolgáltatásunk minden gyártási hibát orvosolni fog. A garancia információk a „Garancia” menüben találhatók.

A rendelés leszállításakor hiányoznak termékek. Miért? Mikor kapom meg a többi terméket?
Lehetséges, hogy egy hibáról van szó. Ezért kérünk írjál a info@recreationstore.hu címre és együtt kiderítjük mi történt és minél hamarabb orvosoljuk a kellemetlen helyzetet.
Megtörténhet, hogy egyes termékek más beszállítótól jönnek, külön küldeményben.

Termékvisszaküldés és rendleés törlése

Hogyan törlök egy rendelést?
Egy rendelés törléséhez be kell lépj a saját fiókodba és rá kell kettints a „Rendelések” gombra. A rendelés türlési opció akkor jelenik meg amikor kiválasztod a rendelést amit törölni szeretnél. Ez az opció csak azoknál a rendeléseknél aktív amelyek még nem voltak elküldve.
Ugyanakkor emailben is törölheted a rendelést, amennyiben írsz nekünk az info@recreationstore.hu címre, még a rendelés elküldését jelző email előtt.
Amennyiben már kifizetett és kiszállított termékeket küldenél vissza, megteheted a „Termékvisszaküldés” menüben leírtak szerint. Ha további kérdéseid lennének kérlek írj nekünk a info@recreationstore.hu címre.

A termék amit megrendeltem hibás/ nem vagyok vele megelégedve. Hogyan küldhetem vissza a terméket?
Bármelyik megvásárolt terméket visszaküldheted amennyiben követed a „Termékvisszaküldés” oldalon leírt lépéseket. Amennyiben más lérdésed lenne a visszaküldéssel kapcsolatban, kérlek írjál nekünk a info@recreationstore.hu címre.

Hogyan kapom vissza egy visszaküldött termék/ rendelés árát?
Amennyiben egy terméket vagy rendelést visszaküldtél az árát visszautaljuk a számládra 14 napon belül, attól a pillanattól kezdve, hogy értesítettél minket a visszaküldésről telefonon vagy emailben és amennyiben a termékek visszaérkeztek hozzánk ezen a 14 napon belül. A visszaküldött termékek ára forintban lesz visszautalva. Nagyon fontos, hogy a visszaküldési nyilatkozat helyesen legyen kitöltve. A visszaküldött termékek szállításának az ára táged illet. Több információért kérlek olvasd el a „Termékvisszaküldés oldalt”.

A visszaküldött termékek árát felhasználhatom egy ójabb rendeléshez?
A visszaküldött termékek árát, a telfonos vagy emailes értesítéstől számolva 14 napon belül visszautlajuk a számládra, amennyiben a cosmag visszaérkezett hozzánk ebben a 14 napban. A visszautalt pénzösszeggel kedved szerint rendelkezhetsz. Amennyiben nehéz a döntés és információra van szükséged egy termékről, kérlek írjál nekünk a info@recreationstore.hu címre.

Fizetés

Milyen költségeket tartalmaz a végösszeg?
A rendelés végösszege a következő költségeket tartalmazza:
- a megrendelt termékek árát
- a kiszállítás költségeit.
A végösszeg megjelnik a rendelés utolsó lépése előtt.

Milyen fizetési módszerek elfogadottak?
Az elfogadott fizetési módok a készpénzes fizetés a futárnak, a csomag átvételekor vagy a bankkártyás fizetés.

A bankkártyás fizetés esetén, a rendelés befejezése utánátirányítunk egy másik oldalra ahol a bankkártyaadatok megadása után biztonságosan kifizetheted a megrendelt termékeket.

Fizethetek kártyával a futárnak?
Nem, a futárnak csak készpénzzel lehet fizetni.

Számlázás

Kaphatok számlát a megrendelt termékekre?
A megrendelt termékek számláját mellékeljük a termekeket tartalmazó csomagban, de bármikor letölthető a „Rendeléseim” oldalról is.

Mi az eljárás ha hibás adatokat adtam meg a számlázáshoz?
Amennyiben a számlázasi adatokat hibásan adtad meg, kérünk írjál nekünk az info@recreationstore.hu címre. Töröljük a már kiállított számlát és egy újat készítünk a megfelelp adatokkal.

Kaphatok ÁFA nélküli számlát?
Az Tricouri Urate KFT egy regisztrált ÁFA köteles cég amelyik betartja a Románia területén érvényes szabályokat. Amennyiben egy Magyarországon regisztrált cég felé számlázunk és ez a cég az Európai Únióban érvényes szabályok szerinti adószámmal rendelkezik, akkor a kiállított számla ÁFA mentes lesz.

Hogy tudom az ÁFA-t elszámolni ezekre a termékekre?
Az általunk kiállított számla megfelel a Románia területén érvényes penzügyi szabályozásoknak.

Mi az eljárás ha nem kaptam meg a számlát?
A RecreationStore-ból megrendelt termékek mindig számlával együtt vannak kiszállíitva. Ugyanakkor a számla letölthető a „Saját fiók”-ból is, a „Rendeléseim” oldalról. Amennyiben így sem kaptad meg a számlát, kérünk írjál nekünk a info@recreationstore.hu címre.

Mi az eljárás, ha kiszállítás után szeretnék számlát igényelni?
A RecreationStore-ból megrendelt termékek mindig számlával együtt vannak kiszállíitva. Ugyanakkor a számla letölthető a „Saját fiók”-ból is, a „Rendeléseim” oldalról. Amennyiben így sem kaptad meg a számlát, kérünk írjál nekünk a info@recreationstore.hu címre.

Amennyiben magánszemélyként rendeltem meg a termékeket, kérhetek mégis cégesszámlát?
Igen. Weboldalunkon regisztrálj egy céges fiókot is és kiválaszthatod, hogy magánszemélyként vvagy cégként szeretnél számlát.

Kiszállítás

Mennyi a szállítási díj?
A rendelés szállítási díja a rendelés befejezése előtti lépésben lesznek feltüntetve.

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeket?
A megrendelés visszaigazolásától számítva 5-7 munkanapba telik a kiszállítás.

Mit tegyek ha a megrendelt termékek nem érkeztek meg időben?
A rendelés visszaigazolása után küldünk egy további emailt ami tartalmazza a kiszállítással kapcsolatos információkat. Az AWB (a fuvarlevél száma) alapján, amit ebben az emailben találsz, a futárszolgálat weboldalán követheted, hogy a küldemény éppen hol tart. Amennyiben nehézségekbe ütközöl kérünk írjál nekünk az info@recreationstore.hu címre.