Egy pillanat ...

Ön kosárba tette a terméket

X termék van a kosárban.

Vásárlás folytatása
Kosár megtekintése
Kosár 0
Kosár 0 Kosaram
Nincs egy termék sem a kosárban

Lakókocsi akkumulátor töltő, invertor

  • Termékek:
  • Márkák
  • Készlet
Szűrők módosítása

Kiegészítő termékek

Szabadidős akkumulátor töltése A szabadidős akkumulátor élettartama attól függ, hogy milyen gyakran töltik le, milyen mélyen merülnek fel és milyen gyorsan töltik újra. A jó töltöttségű akkumulátor sokkal hosszabb ideig fog tartani, mint egy hetek vagy hónapok után állva, alacsony töltöttség mellett.

A jó összeköttetés fontos az áramlás maximalizálása érdekében, és lehetővé teszi a töltő számára az akkumulátor érzékelését

A lakókocsikba és lakóautókba általában beépített töltők valójában nem akkumulátortöltők, hanem tápegységek, amelyek a fedélzeten lévő 12 V-os készülékek működtetésére szolgálnak. Mint ilyenek, nem ideálisak egy szabadidős akkumulátor teljes feltöltéséhez, bár az elmúlt években bevezetett úgynevezett „intelligens töltők” sokkal jobbak ebben a tekintetben.

A szabadidős akkumulátor eltávolítása, időszakos eltávolítása és egy jó szabadidő-akkumulátortöltővel történő töltés segít megőrizni a tip top állapotát. Minden újratölthető akkumulátor esetében az a fontos, hogy tudjuk, mikor kell újratölteni, milyen gyorsan és mennyi ideig kell ezt megtenni.

A legtöbb szabadidős akkumulátor az ólomsav technológiát használja, amely nagyon hasonló az autóakkumulátorokhoz használthoz. Idővel láthatjuk, hogy lítium-alapú akkumulátorok jelennek meg e szerephez, de ezek meghaladják a jelen adatlap hatókörét.

Azt is érdemes megjegyezni, hogy az ólomsav-akkumulátorok belső szivárgás révén ürülnek, még akkor sem, ha terhelést nem alkalmaznak. Egyes típusok sokkal jobban ellenállnak ennek a jelenségnek, de hüvelykujjszabályként az akkumulátorokat, amelyeket tároltak, és nem áramkörben, háromhavonta kell feltölteni.

Az ólomsav akkumulátor nem fog megfelelően működni, ha teljesen lemerül. Valójában ennek megtétele valószínűleg visszafordíthatatlan károkat eredményez, csökkent kapacitás és az akkumulátor töltöttségi képességének eredményeként. Bizonyos típusú ólom-sav akkumulátorok (nevezetesen gél típusúak) jobban ellenállnak, mint mások az ilyen típusú kezeléseknél, de hüvelykujjszabályként az újratöltés előtt 50% -ot kell tekinteni a kisülés maximális szintjének. A gyakorlatban ez azt jelenti, amikor az akkumulátor feszültségszintje kb. 12,4 V-ra esett a terhelés nélküli kapcsokon mérve.

Szulfatáció
Mint ólomsav akkumulátor üríti az ólom-szulfátot a lemezeken. Ha hosszú idő (vagyis sok hét vagy hónap) eltelte előtt az ólom-szulfát feltöltődhet, megkezdheti a kristályosodást. Ez rossz hír, mivel nehéz megfordítani, és az akkumulátor kapacitásának tartós csökkenéséhez vezethet. A hatást szulfatációnak nevezik.

A szabadidős akkumulátorokat úgy tervezték, hogy hosszú ideig alacsony áramot biztosítsanak, majd viszonylag lassan töltsék őket. Ez ellentétes egy autóakkumulátorral, amelynek nagyon nagy áramot kell biztosítania az autó indításához, majd az autó generátor nagyon gyorsan feltölti.

Ezért fontos a szabadidős akkumulátor töltési sebessége. Ha az idő nem jelent problémát, akkor a 4 vagy 5A névleges töltőnek elegendőnek kell lennie. Lehet, hogy egy nap, vagy akár két is eltel az akkumulátor teljes feltöltése, de általában véve a hosszú, lassú töltés sokkal előnyösebb, mint a rövid, gyors. Sőt, ha egy teljesen automatikus töltőt (más néven intelligens töltőt) választ, akkor hagyhatja az akkumulátorhoz csatlakoztatva, anélkül, hogy kárt okozna. Mielőtt szabadidős akkumulátort töltne, fontos, hogy teljesen húzza ki az akkumulátort, hogy ne zavarja a töltést.

Az, hogy mennyi ideig tölt egy szabadidős akkumulátort, az akkumulátor töltöttségi szintjétől és az akkumulátor típusától függ. Az akkumulátor feltöltését úgy gondolhatja, mintha egy szivacs lenne a víz felszívására. Ha a szivacs éppen nedves, akkor nagyon gyorsan felszívja a vizet, de amint telítettségbe kezdi, az arány drámai módon csökken.

Mivel egy teljesen száraz szivacs küzd a víz felszívódásáért, így egy teljesen lapos elem képes küzdeni a töltés felszívására. Ha elég szerencsétlen ahhoz, hogy ebben a helyzetben legyen, türelmesnek kell lennie, és várnia kell egy-két órát. Vigyázzon, ha az akkumulátor helyreáll, az soha nem fogja visszanyerni korábbi teljesítményét.

Mi történik, amikor az akkumulátor teljesen feltöltõdik, az akkumulátortól és a töltõtõl függ. Ha még mindig van töltőáram, az elektrolitban lévő víz hidrogénné és oxigénné alakulhat. Ez egy folyamat, amelyet gázképzésnek neveznek, és megmagyarázza, hogy miért rossz ötlet a nyílt láng az akkumulátorok töltésekor.

A gél és az abszorbeált üveg mat (AGM) akkumulátorok képesek ezeket a gázokat visszakeverni vízbe, feltéve, hogy a töltési sebesség elég alacsony. Ha nem, a gázok a speciálisan tervezett szelepeken keresztül távoznak. Ez az oka annak, hogy ezeket az elemeket szelepvezérelt ólomsavnak (VRLA) hívják.

Szén-dioxid-riasztások és az akkumulátorok gáztalanítása A szén-monoxid (CO) riasztásokat mostantól sok új lakókocsiban és lakóautóban telepítik a mérgező CO-gázok kimutatására. Az ilyen riasztások érzékelői is érzékenyek a hidrogénre, tehát a CO riasztásból származó látszólagos hamis riasztás - például a riasztás, amely akkor szól, ha nincs gázkészülék vagy más potenciális szén-dioxid-forrás - jelezheti az akkumulátor problémáját.

Az akkumulátortöltő típusai
Az akkumulátortöltő gyakorlatilag olyan eszköz, amely egyenáramot bocsát ki olyan feszültséggel, amely elegendő az akkumulátor feszültségének leküzdéséhez, úgy, hogy az áram az akkumulátorba áramlik, nem pedig onnan kifelé. Az áramnak az elembe történő benyomása megfordítja a kisüléskor bekövetkező kémiai változásokat.

Web Sargent kezelőpanel
Az idősebb lakókocsikhoz és lakóautókhoz felszerelt töltők csak 80% -ot terhelnek a szabadidős akkumulátorban

Beépített
Mint a bevezetésben említettem, a sok lakókocsihoz és lakóautóhoz felszerelt akkumulátortöltők valóban inkább tápegységekhez hasonlítanak, mint valódi töltők. A hosszú ideig tartó gázképződés elkerülése érdekében a kimeneti feszültséget 13,8 V-ra állítják. Ez elegendő ahhoz, hogy az akkumulátor kb. 80 százalékot töltsön. Az ötlet az, hogy a fennmaradó díjat a viszonylag rövid utazási idő alatt tölthetik meg.

Kb. 2010 óta ezeket a töltőket úgynevezett „intelligens” funkcióval látják el, amely a kimeneti feszültséget 13,8 V-ról 14,4 V-ra váltja, amikor egy beállított áram túllép. Általános indítószer a vízszivattyú bekapcsolása. Az ilyen típusú töltő 90% vagy annál nagyobb szintet érhet el az akkumulátorban, de csak akkor, ha a lakókocsi vagy lakóautó van használatban.

A beépített töltők kimenete általában 10 és 20A között van, attól függően, hogy milyen készüléket táplálnak meg.

Tipp
Ha hónapokig tárolja, bár bekapcsolt töltővel, az szabadidős akkumulátor végül kb. 80% -os töltöttségi szintre csökken. Ezért fontos hosszú időn át az akkumulátort eltávolítani, és szabadidős akkumulátorokhoz megfelelő töltővel feltölteni.

Alapvető töltők
A legegyszerűbb töltők szabályozatlan feszültséget biztosítanak, amely akár 15 V-os vagy annál nagyobb is lehet az akkumulátor feltöltésekor. Ez túl magas az alacsony karbantartási szintű és a VRLA típusú akkumulátorok esetén, és kárt okozhat. Az ilyen töltők csak felügyelet mellett használhatók. Sok évvel ezelőtt ezek voltak a fő töltő típus, de az elektronika fejlődése azt jelenti, hogy a legtöbb töltő most félig vagy teljesen automatikus.

Félautomata töltők
Ezeket a töltőket úgy tervezték, hogy kikapcsoljanak, ha egy bizonyos akkumulátor-csatlakozó feszültséget elérték. Ez a feszültség kb. 14,4 V alacsony karbantartási akkumulátornál és 15,2 V egy normál akkumulátornál. A feszültségeket úgy választják meg, hogy lehetővé tegyék a teljes töltést jelentős gázképződés nélkül. Általában van választókapcsoló, így beállíthatja a töltőt az akkumulátor típusa szerint.

Teljesen automatikus töltők
Vitathatatlanul a legjobb töltők a többlépcsős automatikus töltők, amelyek tartósan csatlakoztatva maradhatnak sérülés nélkül. Az első szakasz általában az állandó áram fázisa, amelyben állandó áramot vezetünk az akkumulátorba, amíg a kapcsoló feszültsége el nem éri a 14,4 V körüli tartományt.

A következő lépést állandó feszültség fázisnak nevezzük, ahol a kapocs feszültsége ugyanazon a szinten marad, miközben az áram csökken. Ezt általában addig tartják, amíg a töltőből lehívott áram eléri a 0,05 c vagy annál kisebb értéket - ahol c = az akkumulátor Ah kapacitása.

A legjobb teljesen automatikus töltőkészülékek figyelemmel kísérik az akkumulátor hőmérsékletét és ennek megfelelően módosítják a töltési módot, kevesebb energiát biztosítva hidegen és többet melegen a meghatározott határokon belül. Ez a rendszer túlmelegedés elleni védelmet is nyújt.

A kifinomultabb töltők, például a CTEK töltőkészülékei további lépéseket is felvehetnek, például szulfatálást, lágyindítást és felújítást.

Impulzus töltés
Az impulzus töltés nagyfrekvenciás egyenáramú impulzusokat használ, szemben a hagyományos töltők által biztosított állandó egyenárammal. Az impulzusok alakját és amplitúdóját gondosan ellenőrzik úgy, hogy a nagy feszültségek az akkumulátor túlmelegedése nélkül alkalmazhatók legyenek. Az ólomsavas akkumulátorokban ezek az impulzusok állítólag lebontják az ólom-szulfát kristályokat, és így meghosszabbítják az akkumulátor élettartamát. Noha lehetnek olyan töltők, amelyek kizárólag az impulzus elv alapján működnek, az ólom-sav akkumulátorok impulzusos töltését gyakran egy többlépcsős töltő szakaszának tekintik, amely bekapcsol, ha szulfatált akkumulátort érzékelnek. Nem szabad összetéveszteni a többlépcsős töltő impulzusos karbantartási szakaszával. Ez sokkal alacsonyabb frekvenciákat és feszültségeket használ.

Rács nélküli töltési lehetőségek
Különféle módokon töltheti fel az akkumulátort, ha nincs hozzáférése a hálózathoz. Ide tartoznak a hordozható generátorok, az autós generátorok, a napenergia és a szélenergia.

Hordozható generátorok
A legtöbb hordozható generátor 12V DC kimenettel rendelkezik az akkumulátor töltéséhez. Ezek gyors módja annak, hogy a hálózatból kikapcsolva akkumulátort szerezzenek az akkumulátorban, de a műszerezés normális hiánya azt jelenti, hogy nem könnyű tudni, hogy valójában mi a töltési sebesség vagy az akkumulátor feszültsége.

Természetesen a lakókocsi vagy lakóautó csatlakoztatható a generátor 230 V-os aljzatához, és a fedélzeti tápegységgel feltöltheti az akkumulátort. Vigyázni kell azonban annak biztosítására, hogy a generátor stabilizálódjon és folyamatos teljesítményt nyújtson. Egy kis terhelés, például egy 60 W-os izzólámpa segíthet itt. Ennek figyelmen kívül hagyása károsíthatja a jármű akkumulátortöltőjét.

Az autó generátorának használata
A lakóautó egyik előnye, hogy a szabadidő-akkumulátort feltöltheti a motor indításával és haladással indulva, bár ez csak az akkumulátort fogja feltölteni, mivel a jármű vezetékeinek csak korlátozott kapacitása van. A lakókocsik számára ez nem olyan könnyű, de van egy második akkumulátora, amelyet tölthet az autó csomagtartójában, miközben körbejár. Ehhez el kell végeznie az akkumulátor csatlakoztatását az autóhoz olyan relén keresztül, amely csak akkor működik, amikor a motor jár, és a generátor áramot termel. Az autószerelőnek képesnek kell lennie segíteni ebben. Ha ezt az utat választja, az akkumulátort biztosítsa, hogy megakadályozza a kiömlést, és az akkumulátort semmilyen körülmények között nem szabad közvetlenül az autó 12 V-os aljzatához csatlakoztatni.

Napelemes töltők
A napelemek kiváló módja az akkumulátor töltésének A napelem kiváló energiaforrás lehet, ha nincs hálózat, de nem bölcs dolog az összes nyers outputot csatlakoztatni, de a legkisebb paneleket közvetlenül az akkumulátorra kell összekötni, mivel túltöltés következhet be. A 12 V-os akkumulátorokhoz tervezett napelem képes körülbelül 23 V feszültséget előállítani. Első csatlakoztatáskor ezt a feszültséget az akkumulátor által okozott terhelés csökkenti, de mivel az akkumulátor töltődik, egy olyan pontot érünk el, ahol a feszültség túl magasra kerül, és ezzel károsíthatja az akkumulátort. Ennek elkerülése érdekében a panel kimenetét egy szabályozón keresztül kell betáplálni, amelyet néha töltésvezérlőnek is neveznek.
Háromféle szabályozó létezik, mindegyik saját hatékonysági szintjével. Ezek közül a legalapvetőbb kikapcsol, ha eléri a beállított akkumulátor feszültséget. Az újracsatlakozás akkor következik be, amikor egy második, alacsonyabb feszültséget elérnek. Ennek a be- vagy kikapcsolásnak az a problémája, hogy az akkumulátor nem lesz teljesen feltöltve, ha a leválasztás megtörténik, mivel a paneltől beáramló korlátlan áram az akkumulátor feszültségét mesterségesen magas szintre emeli. Mire az akkumulátor feszültsége az alsó beállított szintre csökkent, az akkumulátor kissé lemerül. A lényeg az, hogy az akkumulátor átlagos töltöttségi szintje valószínűleg nem haladja meg a 85% -ot.

(PWM) technológia.
Az áramimpulzusok amplitúdója, hossza és frekvenciája az akkumulátor töltöttségi szintjétől függ. Az alacsony töltésű gyakori, hosszú impulzusokat kapnak, de a töltési szint növekedésével az impulzusok rövidebbek és ritkábbak lesznek. Ez utóbbi fázis csekély töltésként működik, miközben az akkumulátort feltöltik, ha a napenergia túlzott.

A PWM napenergia-töltők egyszerűbb típusokhoz viszonyított előnyei között szerepel a nagyobb hatékonyság és a gyorsabb újratöltés, valamint a jobb akkumulátor-teljesítmény és élettartam.

A napenergia-töltés-vezérlők legfejlettebb formája a maximális teljesítménypont-követésnek (MPPT) nevezett technológiát használja. Ezek az eszközök összetett algoritmusokat használnak, amelyek lehetővé teszik, hogy a napelemek maximális teljesítményükön működjenek egy adott hőmérsékleti és fényviszonyok között.

Ez magában foglalja a panel számára a legjobban megfelelő feszültségű energia átalakítását az akkumulátor számára a legjobb feszültséggel. Ily módon olyan energiát használnak, amely egyébként elveszne. Az MPPT alapú töltő az akkumulátor átlagos töltöttségi szintjét 90–95% -ra képes elérni. Az MPPT-k különösen hatékonyak télen és felhős napokon, amikor a legtöbb energiára lehet szükség.

Szélenergia
A szélenergia nagy előnye, hogy egész évben elérhető, éjjel-nappal egyaránt. Télen is gyakran van több, csak akkor, amikor szükségünk van rá. A hátránya, hogy a szél nem megbízható energiaforrás, és az érdemes mennyiség betakarításához szükséges berendezések nehézkes lehet a szállításhoz. Ezek sokkal alkalmasabbak, ha a part közelében vagy magas talajon táboroznak.

Csakúgy, mint a napenergia, az akkumulátor károsodásának elkerülése érdekében szükség van valamilyen szabályozó formára. Ismét egyszerű, PWM és MPPT típusok érhetők el, amelyek közül néhány képes egyszerre kezelni a napenergia és a szél bemeneteit. Az egyszerű szabályozókra vonatkozó követelmények azonban kissé eltérnek. A tápellátás kikapcsolása, ha a beállított feszültség elérte, nem lehetséges, mivel a szélgenerátor terhelésének eltávolítása veszélyesen nagy sebességgel foroghat. Ehelyett a szokásos gyakorlat a fölösleges villamos energiát valamilyen terhelésre, például ellenállásra váltani. Bónuszként ez felhasználható a víz melegítésére.

Az akkumulátor töltöttségi szintjének ellenőrzése Az ólomsav-akkumulátor töltöttségi szintjének ellenőrzésére két fő módszer létezik. Az első a feszültség mérése a kapcsokon, lekapcsolt akkumulátorral. Ha nem akarja lekapcsolni, akkor megpróbálhatja kikapcsolni az összes 12 V-os készüléket (ne felejtse el a TV-erősítőt), de valószínű, hogy valami kis mennyiségű áramot vesz fel, amely enyhén csökkenti a leolvasást. Egy napos pihenés után az akkumulátor 12,81 V-ot regisztrál, azaz teljesen fel van töltve
Voltmérő leolvasása Körülbelül töltési állapot
12,7 V vagy több, mint 100%
12,5 V 75%
12,4 V 50%
12,2 V 25%
12 V vagy kisülés alatt
A második módszer az akkumulátorsav fajsúlyának mérése. Ez csak a nem lezárt elemeknél lehetséges, így kizárja a karbantartást nem igénylő, AGM és gél akkumulátorokat. A fajsúly ​​egy egyszerű hidrométerrel ellenőrizhető, amely sok autókereskedőből beszerezhető.

A sav fajsúlya általában jobb útmutatást nyújt az akkumulátor töltöttségi szintjéhez, és természetesen a leolvasáshoz nem kell lecsatlakoztatnia. Az egyes cellák egymás utáni ellenőrzésével azt is megnézheti, hogy van-e valamelyik cellában probléma, amit azt igazol, hogy alacsonyabb a leolvasás, mint a többinél. A hidrométer leolvasása sejtek között nem haladhatja meg a 0,05-et. A teljesen feltöltött akkumulátor fajsúlyának körülbelül 1,27-nek kell lennie. A lemerült akkumulátor fajsúlya legfeljebb 1,1 lehet.

Fajlagos gravitációs megközelítési állapot
1,265 100%
1,225 75%
1.190 50%
1,155 25%
1.120 mentesült

Hasznos tippek
Havonta legalább egyszer ellenőrizze szabadidős akkumulátorának töltöttségét.
Használat után a lehető leghamarabb töltse fel az elemeket.
Körülbelül hathetente távolítsa el az akkumulátort szabadidős töltővel történő töltéshez.
A feltöltéshez mindig használjon desztillált vagy ionmentes vizet - soha ne használjon csapvizet, mivel az ásványokat tartalmazhat az elektrolit szennyezésére.
Ne felejtsük el, hogy egy mélyen lemerült akkumulátor lefagyhat Mindig ellenőrizze, hogy minden töltő megfelel-e az Ön által használt szabadidős akkumulátor típusának, azaz a szokásos, alacsony karbantartási, gél- vagy AGM-töltéshez.


Inverterek és szabadidős akkumulátorok
Inverter használata a lakókocsival vagy szabadidős akkumulátorral
Az áramváltókat gyakran használják a lakókocsik és a lakókocsik, akik szeretnének kijutni a legyőzött útról, de még mindig magukkal veszik teremtményük kényelmét. A frekvenciaváltók 12 V DC tápegységhez csatlakoznak, és 230 V AC kimenetre konvertálják. Ezek lehetővé teszik a hálózati készülékek szabadidős akkumulátorról vagy 12 voltos Caravan tápellátásból történő üzemeltetését.

Nagyszerűek, ha vad kempingben vagy, vagy valószínűleg olyan webhelyeket használ, amelyek nem mindig vannak hálózati csatlakozással, de vannak korlátozások. Vásárláskor győződjön meg arról, hogy megszerezte-e a megfelelő invertert, hogy biztosítsa a szükséges energiát, amikor szüksége van rá.

Olvassa el tovább, hogy megtalálja a válaszokat ezekre a kérdésekre

Melyik frekvenciaváltóra van szükségem?
Az inverterek sokféle méretben vannak, és teljesítményük szerint vannak osztályozva. A kempinginverterek széles választékban kaphatók, 150W és 2500W közötti vagy annál nagyobb teljesítményt kínálva. Ahhoz, hogy megtudja, melyiket kell megszereznie, az összes használt készülékhez szükséges teljes energiára szüksége van.

Mennyi energiát használsz?
A teljes teljesítményszintek megszerzéséhez meg kell határoznia, hogy az egyes készülékek mekkora energiát fogyasztanak. Az egyes készülékeken általában egy matrica található, amely megmutatja, hogy hány wattot vagy ampert használ.

Ha megvan az egyes készülékek által használt watt száma, akkor egyszerűen hozzáadhatja a számokat, hogy megkapja a teljes energiát, majd ellenőrizze, hogy kapott-e egy invertert, amely ennél többet kínál.

Tipp: Egyes eszközöknek, például a TV-knek nagyobb energiára van szükségük az indításkor, ezért győződjön meg arról, hogy a frekvenciaváltók „csúcsteljesítménye” meghaladja ezt.

A teljesítmény fejlesztése az erősítőktől
Ha minden eszköznél csak az áramerősség (az amperok száma) van, akkor ezt meg kell konvertálnia wattra, hogy megkapja a teljes teljesítményt. Az áramellátás hálózati készülékre való konvertálásához szorozzuk meg az ampírok számát 230-del.

Tehát például egy 5 amperes fűtőtest:
5 amper × 230 volt = 1150 watt

Mit tudok táplálni az inverterrel?
Az alábbi táblázat bemutatja azoknak az eszközöknek a jellemző energiafogyasztási követelményeit, amelyekkel az emberek általában megpróbálják lekapcsolni az invertert. Ne feledje azonban, hogy fontolja meg azt is, hogy az akkumulátor mennyi ideig képes ellátni ezt az energiát. A kore részleteit lásd az alábbi szakaszban.

Az inverter teljesítményére jellemző eszközök
150 wattos inverter telefon töltők, laptop töltők
300 W-os inverter fluoreszkáló világítás
500 W-os inverteres TV, utazási vízforraló, alacsony teljesítményű hajszárító, utazási vasaló
Ne felejtse el mérlegelni, hogy az akkumulátor mennyi ideig képes ellátni az egyes energiaszinteket.

Meddig fog tartani a szabadidõ akkumulátorom?
Miután kitalálta, melyik frekvenciaváltóra van szüksége, érdemes ellenőrizni, hogy az akkumulátor mennyi ideig tart-e, így tudod, hogy lesz energiája, amikor szüksége van rá. Nincs értelme, hogy TV-jét, DVD-jét, hajszárítóját, George Foreman Grilljét és a Camping Heater-t csak arra használja, hogy az akkumulátor gyorsan lemerüljön.

Hány órát ad az akkumulátor nekem?
Az akkumulátor kapacitását több amperórában (Ahr) adják meg, a leggyakoribb méretek 85Ahr és 115Ahr. Ossza el ezt a számot az akkumulátorról vett amperokkal, hogy megkapja az akkumulátor órájának teljes töltését.

Tehát egy 115 Ahr-os akkumulátorhoz, amelynek 30 Amp-ját húzzuk ki az akkumulátorból;

115 amper órás akkumulátor
30 amper húzás = 3,8 órás akkumulátor élettartam
Valós világ
Az alábbi táblázatban megnézheti, hogy az akkumulátor mennyi ideig tartson élettartamra a 2 leggyakoribb akkumulátorméret számára.

Teljesítményáram @ 12 V 80 Ahr akkumulátor 115 Ahr akkumulátor
30 W = 2,8 amper 29 óra 41 óra
50 watt = 4,6 amperes 17,4 óra 25 óra
80 watt = 7,4 amper 10,8 óra 15,5 óra
100 W = 9,3 amper 8,6 óra 12,4 óra
120 W = 11,1 amper 7,2 óra 10,4 óra
150 watt = 13,9 amper 5,75 óra 8,3 óra
200 W = 18,5 amper 4,3 óra 6,2 óra
250 watt = 23,1 amper 3,5 óra 5 óra
300 W = 27,8 Amp 2,9 óra 4,1 óra
500 W = 46,3 amper 1,72 óra 2,5 óra
1000 watt = 92,6 amper 50 perc 1 óra 15 perc
Valójában azonban soha nem fogja tudni tölteni az akkumulátort 90% -nál nagyobb kapacitás felett. Azt is javasoljuk, hogy ne töltse le az akkumulátort 35–40% alatt. Tehát, ha akkumulátorát egészségesen akarja tartani, akkor a fenti idő felét meg kell tennie.

A fenti táblázatból látható, hogy nagyobb energiaigény esetén kevesebb, mint egy órát kaphat szabadidő-akkumulátorával. Míg más társaságok 2500 W-ig invertereket fognak eladni, ezért a Camperlands nem ajánlja a legtöbb ember számára az 500 W-nál nagyobb invertert, de vannak alternatívák.

Hozz minél többet az akkumulátorról.
Ha elkötelezett amellett, hogy invertert használ a hálózati eszközök táplálására, akkor néhány dolgot megtehetsz, hogy minél többet hozhasson ki az akkumulátorból.

Osztott töltőrelé
Ha túrázik lakóautóban vagy lakókocsiban, eloszthat egy töltés-relét, amely vezetés közben feltöltheti az akkumulátort. Mindaddig, amíg minden nap vagy 2-en mozog, az akkumulátort feltölthet. Ne feledje, hogy a szabadidős akkumulátorok lassan töltődnek, tehát egy rövid meghajtó sem lesz elég, de ha turnézik, ez jó lehetőség lehet.

Napelemes töltők
Ha napközben nem használja készülékeit, akkor napelemeket szerelhet fel az akkumulátor feltöltéséhez.

Akkumulátorok
Az utolsó lehetőség az akkumulátor kapacitásának növelése akkumulátorbank telepítésével. Alapvetően több szabadidős akkumulátor együtt, hogy nagyobb kapacitást és hosszabb működési időt biztosítson

Alternatívák egy inverterre
Ha el akarja vinni otthoni kényelmét, úgy gondolja, hogy az inverter nem az Ön számára, vannak alternatívák.

Gázhűtők
Az inverter táplálásának egyik leggyakoribb eleme az elektromos hűtődoboz. Sajnos ezek általában nagyon gyorsan lemerítik az akkumulátort.

A gázhűtők (más néven háromutas hűtőszekrények) nagyon kevés üzemanyagot használnak, és általában csatlakoztathatók a 12 V-os áramforráshoz, hogy utazás közben lehűljenek, és a 230 V-os tápfeszültséget, ha egy kempingben van, amelyen hálózati csatlakozással vannak ellátva.

12 voltos készülékek
Helyezze fel a LED lakókocsi lámpákat és használjon 12 voltos készülékeket. Ezek sokkal kevesebb energiát fogyasztanak, mint a frekvenciaváltón működő hálózati készülékek

Alacsony teljesítményű készülékek
Számos elektromos cikk alacsony teljesítményű változata létezik, például utazási vasalók, alacsony teljesítményű TV-k, hajszárítók és vízforralók. Ezek sokkal kevesebb energiát fogyasztanak, mint a hagyományos ekvivalens, így hosszabb ideig működtethetők egy frekvenciaváltón az akkumulátor lemerülése nélkül.